Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

středa 5. března 2014

Jdou k vám kuřátka (+ návod)

Už pár let obdivuju na internetu háčkované kukaně s kuřátky. Ale pořád nějak nevycházel čas na to, abych si je také vyzkoušela. Letos na ně konečně došlo. Prvních několik pokusů o uháčkování kukaně podle obrázků na ineternetu skončilo fiaskem. V mém provedení byly kukaně o dost větší než běžná vejce, takže nebylo možné je naškrobit. Nedá se nic dělat, musím experimetnovat se vzorky sama. A po chvíli jsem konečně slavila úspěch - první kukaň byla na světě a seděla na vajíčko jako ulitá.


Hned jsem se pustila do výroby dalších. Potom naškrobit. Ačkoliv děvčata většinou škrobí cukrem, já nedám dopustit na lepidlo Herkules. Takže naškrobeno, usušeno a teď největší piplačka: vyťukat a vybrat skořápky. Pak už jen tavnou pistolkou přilepit trošku zeleně s kuřátkem. A voilá...


Zdroj: http://kerria.pise.cz/300-jdou-k-vam-kuratka.html

Použila jsem svůj oblíbený "vějířkový" vzor. Vlastně je kukaň uháčkovaná stejně jako tyto kraslice, jen s menším počtem řad a kolem otvoru obháčkovaná řadou obloučků. Návod na škrobení lepidlem Herkules najdete ZDE.

Pro případné zájemce jsou opět k dispozici na Fléru.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/300-jdou-k-vam-kuratka.html

Zdroj: http://kerria.pise.cz/300-jdou-k-vam-kuratka.html


Zdroj: http://kerria.pise.cz/300-jdou-k-vam-kuratka.html

5 komentářů:

  1. Tak jsem přes tvůj komentář na blogu Karolina knits našla tvůj blog:-) Máš tu zajímavé věci a líbí se mi dekorace na Velikonoce. Zkusila jsem zadat sledování nových příspěvků pomocí e-mailu a tak se budu těšit na další tvoje tvoření. Tužení pomocí lepidla Herkules neznám, používám tužidlo na paličkovanou krajku. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. To mě moc těší. I ty máš pěkný blog, takže se nejspíš budeme vídat častěji.

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že jsi se nezmínila mám na blogu několik popisů na kukaně. Ale hlavně, že jsi si poradila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já původně dělala podle popisů, možná i podle těch tvých. Ale vždycky mi to vajíčko vyšlo větší - můj obvyklý problém. Tak jsem se nakonec na popisky vykašlala a vymyslela si vlastní vzor.

      Vymazat
  4. Tak ty háčkované půlvajíčka s kuřátky jsou nádherná. Já neháčkovala už roky a času moc není, tak zkusím variantu, kterou jsem na Vánoce dělala s dětmi ve škole zvonečky - na polystyrenový korpus zapíchat špendlíky, různě namotat bavlnku a důkladně naškrobit:-)...no, a jak bude čas, tak určitě zkusím háčkovat. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat