Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

čtvrtek 8. února 2024

Maskovaná "dáma"

Už několik let bývá u nás ve vsi ples jako maškarní. Sice jsme na plese už několik let nebyli, ale Adam už je dost velký a tak jsem chtěla být připravená, kdybychom náhodou zase někdy chtěli jít. A k maškarnímu přece patří maska. Tedy žádnou speciální nemám, ale aspoň jsem se rozhodla si vyrobit nějakou na obličej. A jak jinak, než krajkovou, nejlépe paličkovanou.


Po prohledání pinterestu jsem nakonec zvolila tzv. Idrijskou krajku. Ta pochází ze Slovinska. Je velmi jednoduchá - obyčejná různě tvarovaná plátnová páska. Ale na druhou stranu se neustále něco někam přiháčkovává a to při práci zdržuje, takže nakonec její výroba zabere docela dost času. Krom toho jsem zvolila černou barvu, která je navíc náročná na pozornost. Už jsem kdysi černou paličkovat zkoušela a kdyby to nebyl tak jednoduchý vzor, znovu bych se do černé nepouštěla. Aby působila slavnostně, nebo luxusně, použila jsem na vodivý pár tenkou zlatou nitku. Tím že je zlatá tenčí, zůstala černá barva masky dominantní.


Podvinek je z pinterestu, autora (asi spíš autorku) bohužel neznám. 

Na plese jsem ji sice ještě neměla, ale dala jsem ji k dispozici spolu s dalšími rekvizitami do fotokoutku na rodinné oslavě. Měla úspěch. Takže využitá byla a určitě ještě bude.



Žádné komentáře:

Okomentovat