Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

čtvrtek 2. ledna 2014

Háčkované perly (+ návod)

Různých vánočních ozdob mám už spousty. Ale pořád mi chyběl nějaký vánoční řetěz. Dlouho jsem si s tím lámala hlavu. Měla jsem různé nápady: jednotlivé vločky spojit řetízkem, nebo je rovnou sháčkovat, uháčkovat krajkový proužek/stužku apod. Ale pořád se mi to zdálo takové divné. Až jsem si na svetříku pro Viktorku vyzkoušela a natrénovala háčkované nopky. A nápad byl tu! Vánoční řetěz bude perličkový, tedy celý z háčkovaných perliček. A jak to dopadlo? Posuďte sami!
  



Samozřejmě, že jsem řetězy (ostatně jako většinu svých výrobků) vystavila i na Fléru a mají docela úspěch. Dělávám je už třetím rokem, ale na můj vlastní stromeček mi jen málokdy nějaký zbyde. Letos jsem byla požádána, zda bych neuháčkovala barevné - zákaznice si přála žluté a fuchsiové. Proč ne? řekla jsem si a pustila se do toho, sama zvědavá, jak budou vypadat.


Čas od času mě některá kolegyňka žádá o návod. Žádný nemám, vždyť na tom není nic těžkého. Pokud zvládáte uháčkovat nopky z "vytažených ok" tak jen střídáte příslušný počet řetízkových ok a nopek ze stejného počtu vytažených ok do prostředního oka řetízku. V případě použití příze Sněhurka je to tedy 6 řetízkových ok a nopek ze 6 vytažených ok do třetího řetízkového oka. Stále se to opakuje až dosáhnete potřebné délky, obvykle asi 3 metry.

Další návody na háčkované vánoční ozdoby a dekorace naleznete ZDE.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/266-hackovane-perly.html

1 komentář: