Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

středa 27. srpna 2014

Dečka s filaovými květy

Kdysi jsem se pokoušela i o vyšívání. Myslím, že mi to docela šlo a při troše tréninku bych v tom mohla být i dobrá. Vždyť mé první pokusy nedopadly vůbec špatně. Jenže je to příliš náročné na pozornost. Krom toho u ručních prací ráda sleduju jedním očkem televizi, ale u vyšívání mě bohužel ruší. Jinak televize nějak udržuje mou pozornost a nejsem tak rychle unavená. Možná pracuju pomaleji, než kdybych se plně věnovala tvoření, ale stejně bych víc asi neudělala, protože bych po půl hodině odpadla.


V té době jsem vytvořila několik vyšívaných deček a postupně vám je tu budu představovat. Ta poslední je zatím stále rozdělaná a nemám tušení, kdy ji dokončím. Tuhle jsem si koupila předtištěnou, protože jsem si chtěla vyzkoušet plný steh. Hledala jsem jednoduchý motiv, kde nebudou velké plochy - na ty bych si rozhodně netroufla.

Největší strach jsem měla z lemování. Byl oprávnění. Při odstřihávání přebývající látky jsem přízi na dvou místech trošku nastřihla - jo, když nejsou ostré nůžky, nemá se člověk do takové práce pouštět! Dlouho to nebylo znát, ale po několika praních se přece jen přetrhla a teď tam dělá žmolek. 

A detail...

 

5 komentářů:

  1. Nádherná výšivka. Jedna z činností, která mi nikdy nešla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Máš zase talent na jiné věci. Já zas neumím upravovat fotky.

      Vymazat
  2. Tak to jsi velmi trpělivá a vytrvalá osůbka. Moc pěkná práce a musíš dobře na ty malé stehy vidět. Já jsem se zatím do vyšívání nepustila.

    OdpovědětVymazat