Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

čtvrtek 8. listopadu 2018

Podzim 2018 v Kojetíně

Naše setkání Ženského klubu už mají docela slušnou tradici. Obvykle se scházíme dvakrát do roka - na jaře a na podzim. Některý rok si uděláme i mimořádné setkání. Už ani nevím, kolikáté to tentokrát bylo. Několik posledních setkání nás hostila restaurace "Na Hrázi" v Kojetíně. I tento podzim jsme tam zakotvili, i když v poněkud komornější sestavě. I přesto bylo na co koukat - děvčata přivezla spoustu krásných věciček. Bohužel, není tu vše, letos jsem fotila méně a některé fotky se mi nepovedly.


Renatka - Chudobka

Sylva

Moje

Janka

Maryška

Sylva

Počasí se moc nevyvedlo, bylo to znát na návštěvnosti. Zatímco jindy je plná hospoda lidí a venku na hřišti skotačí děti, dnes bylo celkem klidno. Abyste rozuměli, nejde mi o to něco prodat a utržit. Ale dělá mi dobře poslouchat lidi, jak nás všechny chválí, jak jsme šikovné a jak to máme pěkné.


A vůbec nejlepší na tom celém je ta atmosféra. Je fajn sejít se s lidmi, kteří mají podobný  koníček, vyměnit si s nimi zkušenosti a nápady, něco se přiučit, ispirovat se i jen tak si pokecat o čemkoliv. Už teď se těším na jaro!

Další dojmy děvčat najdete na jejich blozích:

1 komentář: