Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

čtvrtek 20. února 2020

Boží muka na "Čičiňáku"

Pokračuji v tvorbě série paličkovaných obrázků z mého domova, kterou jsem nazvala KRAJinKY z Hané. Jen pro info, aktuálně můj plán zahrnuje cca 20 obrázků a sama jsem zvědavá, jestli se mi je všechny podaří načrtnout a následně upaličkovat.


Dnes Vám ukážu druhý obrázek, který jsem nedávno dokončila. Představuje novou boží muku v polích za naší obcí. Byla zbudována v roce 2008 a má připomínat tragickou událost, která se přibližně v těch místech udála cca před 180 lety (počítáno od roku výstavby boží muky). Tenkrát se tu oběsil jediný syn místního sedláka, osmnáctiletý František Čičinský, prý z nešťastné lásky. Jeho otec jej pohřbil na mezi v blízkosti osudného stromu, protože církev tehdy nedovolovala pohřbívat sebevrahy v posvátné půdě hřbitova. Jeho jméno se mezi místními vžilo pro označení místa a okolních pozemků i když oficiální název je jiný.


Podvinek jsem si opět nakreslila sama, podle fotografie místa, jen jsem trošku poupravila vzdálenosti mezi boží mukou, lavičkou a stromem, aby byl obrázek souměrný. Pro případné zájemce bude v brzké době ke koupi na Fléru.

A už mám na herduli další obrázek. Tentokrát je to dominanta celého kraje, který jsem si pro svou sérii vybrala. Jestli chcete, můžete zkusit hádat, co na něm bude. Já si to nechám jako překvapení.

Žádné komentáře:

Okomentovat