Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

čtvrtek 16. dubna 2020

Dobrochovský vysílač

Už třetí obrázek ze série KRAJinKY z Hané. Mám radost, že se mi obrázky rozrůstají. Společně na stěně vypadají pěkně a jsou předmětem obdivu mých hostů, zvláště těch místních, kteří je poznávají. Tento obrázek však nepoznávají jen místní, ale téměř každý. Každý, kdo k nám přijede ho totiž cestou uvidí - i když většina jen z dálky. Ale je prostě nepřehlédnutelný.


Tentokrát jsem si vybrala výraznou dominantu jižní Hané. Vrcholek největšího kopce široko daleko, celých 312 m vysokou Předinu, "zdobí" železná konstrukce vysílače. Díky tomu je kopec skutečně nepřehlédnutelný, protože jinak by si ho v sousedství nedalekého vojenského prostoru s kopci minimálně o 100 m vyššími, nikdo ani nepovšiml. Mnozí možná řeknou, že vysílač kopec hyzdí, ale já si tu krajinu stejně jinak představit nedovedu. Ať se hnu kamkoliv, vysílač je téměř pořád vidět.


Než jsem se pustila do paličkování, vyfotila jsem si vysílač z mnoha různých míst. Pokaždé je ten obrázek trošku jiný. Nakonec jsem zvolila pohled od Výšovic z cesty vedoucí na Určice. 

Podvinek jsem si opět nakreslila sama, podle fotografie místa. Pro případné zájemce bude v brzké době ke koupi na Fléru.

2 komentáře:

  1. Jituš, netušila jsem, kolik máš blogů. Já tě znala jen z toho původního na Blog.cz. A už je to spousta let.
    Odbivuji každého, kdo umí paličkovat. Dobrochovský vysílač se ti opravdu povedl.
    Krásné jarní dny A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mám jich trošku víc. Ale vlastně jsem si ten původní jen rozdělila podle zájmů.

      Vymazat