Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

čtvrtek 4. března 2021

Sukně na orientální tance

Před časem jsem začala chodit do orientálního tance. Vždycky jsem si to chtěla zkusit a když byla možnost, tak jsem jí využila. A bavilo mě to. Dokonce natolik, že jsem se rozhodla investovat i do nějakého kostýmu, který bych mohla nosit i na tréninky. Ale sehnat něco na sebe není vůbec snadné, kvůli mým tělesným proporcím. Většina sukní, byť s gumou v pase, je pouze do obvodu 100 cm. A i když se do ní při troše dobré vůle vlezu, tak se rozhodně necítím komfortně. No nic, rozhodla jsem se obstarat si sukni svépomocí. Už jsem tu zmiňovala, že nejsem žádná švadlenka. Co se tohoto druhu ruční práce týká, je přišití knoflíku moje maximum. Po mém jarním pokusu o ušití 3 ks roušek bylo jasné, že tudy cesta nepovede. Musím se uchýlit k něčemu, co umím. Na(ne)štěstí jsem na to měla poměrně dost času...

A tak jsem si koupila obrovský lehoučký šál, který jsem jen přestřihla na poloviny. V galanterii jsem si koupila flitrovou stuhu s třásněmi a klubíčko tenké černé bavlněné příze. Místo obšívání jsem tu rozstřiženou část šálu obháčkovala, přiložila a přiháčkovala tu flitrovou stuhu a pokračovala v háčkování až do potřebné výšky. Do několika posledních řad jsem potom provlékla kulatou gumu. S výsledkem jsem spokojená. Teď jen doufám, že si tu sukni budu ještě někdy moci obléknout...

Detail

A takhle mi sluší...


7 komentářů:

  1. Jituš, sukně je parádní a moc se ti povedla. 👍👍
    Moc bych ti přála, abys jí mohla využít co nejdříve, stejně tak bych přála nám všem návrat do normálu.
    Jeden rok jsme byli v Itálii ubytováni v objektu, kde s nám bydlela skupina žen, věnujících se břišním tancům. Tréninky mívaly pod naším balkónem. Vedla je paní, která si říkala Sahar a byly z Hradce Králové. Sahar krom tance i nádherně zpívala.
    Měj hezké dny🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší, a jak! Taky ti přeju, abys ji mohla využít co nejdřív, ale to by museli být ve vládě jiní lidé...Obávám se, že tak červen nebo prázdniny to jistí.

    OdpovědětVymazat
  3. Když to nepůjde jinak, tanči doma. Máš tam dva mužský, kteří tvoje umění ocení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém je, že to moc neumím. Chodila jsem jen půl roku, než všechno zavřeli.

      Vymazat
  4. Jituš, ty si víš se vším rady. O tom žádná. A vyřešila jsi to ke své spokojenosti, účelu a navíc je to velmi "šik".

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, sukně je krásná a snad se i dočkáš a budeš ji moci využívat...přáli bychom si to už všichni.
    Našeho vnoučka už tlačí všechny boty...asi mu nějak rychle porosla noha... a není kde koupit jiné, tak co na to říct...
    Měj se moc hezky.Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi nákupy je to všude. Taky bych potřebovala pár nových hadříků do šatníku - aspoň spodní prádlo a ponožky!

      Vymazat