Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

čtvrtek 13. května 2021

Dečka Scano

Když jsem se hlásila do projektu Erasmus, chtěla jsem především pomoct naší lektorce k dotaci na výuku. To jsem ještě netušila, co mě čeká. Vlastně ani ona netušila jak přísné budou podmínky projektu. Teď, když se projekt blíží k závěru, musím jako účastník paličkovat spoustu věcí a po pravdě, mě to tempo příliš nevyhovuje. Přesto jsem se vybičovala a po záložce upaličkovala i povinnou dečku se spoustou lístečků, které mi stále ještě moc nejdou. No co, alespoň jsem si je procvičila... Nakonec to není tak příšerné, jak jsem se obávala.

7 komentářů:

  1. Jituš, je naprosto dokonalá. Moc se povedla. 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, hluboce se před tebou skláním. Jsi neskutečně dokonalá v paličkování. Je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky díky, ale dokonalá není. Ty lístečky musím ještě hodně cvičit.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je nádhera, smekám....

    OdpovědětVymazat
  5. Nebuď k sobě tak kritická. Paličkování ti náhodou jde. Řekla bych, že jsi už dokonalá krajkářka.

    OdpovědětVymazat
  6. Co dodat, už Tě tady všichni pochválili. Já se k nim přidávám - je to moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  7. Smekám. Já jsem se věnovala dříve hodně ručním pracím, dokonce jsem vyšívala na ŽL dokud mi sloužily oči, ale paličkování mi bylo vždy záhadou. Jak se v té spoustě nitek na kolíčkách může někdo vyznat a při tom vytvořit takovou krásu. A rozumím i tomu, že už to unavuje, pokud je v tom nějaká povinnost s termínem dokončení. :)

    OdpovědětVymazat