Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

úterý 25. listopadu 2014

Volánkové šály

Nedávno jsem si objednávala pár věcí ve velkoobchodě a potřebovala jsem něčím doplnit objednávku. Procházela jsem nabídku a přemýšlela, co z toho by se mi hodilo a neleželo mi tu potom roky. Nakonec jsem se rozhodla pro volánkovou přízi. Stejně jsem si 1-2 šály ještě chtěla uplést a Jituška určitě bude chtít ještě černou... No a ty zbývající se mi třebas podaří prodat - musela jsem totiž vzít celý balík 10-ti klubíček, naštěstí měli i barevný mix.


A protože teď na zimu se šály prodávají nejlépe, pustila jsem se hned do výroby. Ať se náklady na nepotřebná klubíčka co nejdříve vrátí.

Fotila jsem je venku, aby barvy byly co nejpřirozenější. A tak je asi dost pochopitelné, že se mi nechtělo s sebou tahat spoustu různých svetrů, k nimž by lépe ladily. Snad to nevadí.








 
Tu poslední - růžovou, si chci nechat. Ostatní můžete zakoupit na Fléru.

2 komentáře:

  1. Krásné barvičky. Jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mě se ty barvičky taky líbí, ale nemám je k čemu nosit, mám jen jednu bundu.

      Vymazat