Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

středa 5. listopadu 2014

Výměna u Marti

Už dlouho sleduju na blozích různé "výměnné akce". Ale dosud jsem se do žádné nezapojila. Ne, že bych nechtěla, ale dozvídám se o nich až v době, kdy už jsou přihlášky uzavřené a výměna probíhá. Tentokrát jsem měla štěstí a výzvu k účasti jsem objevila včas. Konečně se můžu i já zapojit! Trošku jsem si dělala starosti, jak to zvládnu časově, ale v době začátku jsem ještě stále byla na neschopence, tak bych to snad mohla zvládnout. Tentokrát výměnu organizovala Marťa a tématem byl podzim.

Nejprve se tedy pochlubím dárečkem, který jsem dostala od Zdenky. Je to krásná dečka vyšívaná křížkovým stehem s motivy dýní, dále háčkovaná minidýně a jako bonus 3 sáčky nějakého ovocného čaje. Udělala mi radost, vyšívání totiž není zrovna moje parketa. Děkuji.


Já sama jsem v době přihlášení měla celkem jasno o svém dárku pro někoho... Vzhledem k tomu, že se věnuju převážně háčkování, jsem byla rozhodnutá něco uháčkovat. Co konkrétně to bude se rozhodnu až dostanu jméno. Vymyšlených jsem měla více variant. Jenže... Když jsem dostala jméno, zjistila jsem, že dotyčná sama hodně háčkuje (víc než já) a všechno, co jsem měla předběžně namyšlené už sama vyráběla. Postupně jsem vymýšlela nové a nové věci a vždycky jsem to v nějaké obdobě našla na jejím blogu. Co teď? Nakonec jsem vymyslela něco, co Zuzka na blogu ještě nemá a začala pilně háčkovat. Ale pořád jsem s tím nebyla spokojená a přemýšlela o jiném - lepším dárku.

Až když jsem byla na dílničce, kde jsem se seznámila s malbou na hedvábí, řekla jsem si: "To je ono!" Nakoupila jsem si materiál a pomůcky a pustila se do podzimně laděného šátku. I když jsem v této tvorbě začátečník a ještě se mám co učit i zdokonalovat, myslím, že se docela povedl. A hlavně doufám, že Zuzce udělal radost.




9 komentářů:

  1. Jitko, já si právě taky říkala, že háčkovat něco pro tebe nemá význam :-) Teda, ale šátek ten se ti opravdu povedl :-))
    Měj se hezky a koukej se přihlásit do vánoční výměny :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám dojem, že háčkování je asi nejběžnější a nejoblíbenější ze všech možných ručních prací.
      Pokud bude vánoční výměna, tak se určitě přihlásím. Už mám i nápad(y), co vytvořit - a tentokrát to nebude háčkované :)

      Vymazat
  2. To je fajn, že jsi objevila zase jiný způsob tvoření. A jde ti to báječně.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. Líbí se mi na tom, že nemusím být žádná malířka a přesto vznikají pěkná dílka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jituško, šátek se mi moc líbí, jenom jsem se z vážných důvodů nedostala k jeho vyfotografování a napsání příspěvku. Malování na hedvábí neumím a trefila jsi se i barevně:-) - moc děkuji za nádherný dárek. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, oba dárky moc krásné a musím říct, že o takovém projektu výměny slyším poprvé, je to moc krásný nápad :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Podobné výměny jsou dost časté. Já se o nich obvykle, bohužel, dozvídám pozdě, když už jsou přihlášky uzavřené a dvojice rozlosované.
      Aktuálně teď probíhá Vánoční výměna u Marti, ale i tam jsou přihlášky uzavřené. Ale určitě potom někde bude Velikonoční výměna...

      Vymazat