Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

středa 6. dubna 2016

Paličkované kraslice

Velikonoční téma v paličkování představovalo 16 paličkovaných kraslic technikou liptovská krajka. Já z nich stihla udělat jen 4, takže další snad přibudou napřesrok. Poslední jsem dokončila těsně před svátky a hned jimi ozdobila kytici. Na fotce tak nevynikly, takže jsem je potom fotila samostatně a dnes se tedy s nimi dodatečně pochlubím.

Nejsou dokonalé, techniku lístkoviny jsem se učila vlastně až na nich a je to znát. Ale také je vidět ten pokrok. Zatímco první kraslice má lístečky příšerné, postupně se to zlepšuje. K dokonalosti to bude však potřebovat ještě více tréninku.







2 komentáře:

  1. Prosím tě, co konkrétně znamená "příšerné"? Já ať dělám, co dělám, nic takového nevidím, je to nádhera! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. - líbí se mi:-) a někde jsem četla, že abys uměla lístečky, musíš jich udělat tak 300 - ty dvě nuly jsou dobře:-) - hezká práce, dobře vybrané barvičky - budu se těšit na další. Kde jsi prosím sehnala podvinky? ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat