Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

pátek 1. listopadu 2013

Setkání na konci světa

Repechy - maličká obec na Prostějovsku, kde nežije více než 20 stálých obyvatel, se minulý víkend stala dějištěm mimořádné události. Zdejší penzion Lada hostil historicky první setkání žen, jejichž koníčkem jsou nejrůznější ruční práce a které se dosud znaly jen virtuálně prostřednictvím svého Ženském klubu. Jistě chápete, že tohle jsem si nemohla nechat ujít. Sama totiž také pořád něco šmodrchám a členkou klubu jsem prakticky od okamžiku, kdy jsem objevila blogový svět.


Na setkání jsem jela se smíšenými pocity: Jsem spíš samotář a společnost více lidí mi nahání husí kůži. Ale také jsem se moc těšila, že poznám Jitku, jejíž háčkované výtvory moc obdivuji i ostatní šikovná děvčata. Doufala jsem, že proniknu do tajů frivolitek (nepovedlo se) a věřila, že načerpám mnoho inspirace pro další tvoření (povedlo se).



Zdroj: http://kerria.pise.cz/378-setkani-na-konci-sveta.html
Ale brzy ze mě nervozita spadla. Po vzájemném představení se jsme se sesedly kolem stolu a začaly vybalovat a rozkládat svoje výtvory. Tím bylo navozeno i téma pro zahájení konverzace. Vzájemně jsme si okukovaly práce,  chválily a hlavně si vyměňovaly zkušenosti. Probrali jsme příze, kde nejlépe nakupovat materiál, čím škrobit hotové výrobky, různé fígle k falešnému pachtworku, jak se pletou módní volánkové šály... Šárka se nás pokoušela zasvětit do tajů frivolitek, ale v mém případě nepříliš úspěšně (ale věřím, že jakmile na to budu mít trošku klidu, tak to zvládnu).



V příjemné atmosféře utíkal čas tak rychle... Ani jsme nestihli pořídit společné foto, což je škoda. Tak jen ke konci obrázek těch, co tam zbyly:


Nemohu mluvit za ostatní, ale já si to náramně užila. Domů jsem se vrátila nabitá pozitivní energií, z níž jsem ještě pár následujících dní čerpala. Snad všechny jsme se shodly, že bychom si to rády zopakovaly. Jitka navrhla termín někdy na jaře, tak snad to klapne.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/378-setkani-na-konci-sveta.html

Zdroj: http://kerria.pise.cz/378-setkani-na-konci-sveta.html

Na závěr ještě pár ukázek toho, co bylo na srazu také k vidění:






Zdroj: http://kerria.pise.cz/378-setkani-na-konci-sveta.html

Zdroj: http://kerria.pise.cz/378-setkani-na-konci-sveta.html

Zdroj: http://kerria.pise.cz/378-setkani-na-konci-sveta.html

Žádné komentáře:

Okomentovat