Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

pondělí 10. února 2014

Oblečky na vejce

Jako každý rok i letos jsem uháčkovala pár krajkových oblečků pro vajíčka. Letos je však drobná změna. Pustila jsem se do háčkování skutečných oblečků, které lze vajíčkům kdykoliv obléknout a zase svléknout. A jako každý rok, půjdou na obecní výstavku. Jsem zvědavá, kolik se mi jich vrátí zpět.


Udělala jsem sadu pěti různých oblečků. Jsou v elegantní bílé barvě, sluší jak obyčejným hnědým vajíčkům, tak i barevným.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/57-oblecte-si-vejce.html

Zdroj: http://kerria.pise.cz/57-oblecte-si-vejce.html
  

Vyzkoušela jsem tutéž sadu v černobílém provedení, tedy bílé vajíčko oděné černou krajkou. Co říkáte? Nevypadá to špatně, že?


Zdroj: http://kerria.pise.cz/57-oblecte-si-vejce.html

A pak je tu malý mix barev. Bílá vajíčka jsem kupovala asi týden před Vánoci. Bylo to docela úsměvné, když jsem si v Kauflandě povšimla bílých vajec a zastavila manžela s nákupním vozíkem slovy: "Počkej, ještě vajíčka, brzy budou Velikonoce!"
Zdroj: http://kerria.pise.cz/57-oblecte-si-vejce.html


Jak už jsem zmínila, oblečky jsou svlékací. K tomu slouží stužka, která je provlečená horním okrajem. Stačí ji roztáhnout a vajíčko vyjmout, když budete chtít vajíčko vyměnit za jiné nebo když se vám krajka umaže a bude potřebovat vyprat. Dovnitř si potom můžete vsunout třebas i vařené vajíčko nebo dokonce obarvené (ale s těmi nemám zkušenost, jestli krajku neobarví). 

  

Všechno jsem háčkovala podle vlastní fantazie. Pro zájemce připravuju i návody na výrobu. postupně je budu zveřejňovat.

Zdroj: http://kerria.pise.cz/57-oblecte-si-vejce.html

4 komentáře:

  1. Pěkné kabátky vajíčka mají:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné Kde je možné získat návody

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Některé návody jsou přímo tady na blogu v rubrice návody.

      Vymazat
    2. vajíčka jsou moc hezká, chtěla bych to taky zkusit, ale potřebovala bych návod.

      Vymazat