Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

středa 12. února 2014

Píchaná vejce

Zabloudivší vyznavače S-M praktik asi zklamu. Nenajdete tu nic pro váš obor zájmu. Manželovy intimní pratie neutrpěly žádnou úhonu. Pro ty, co znají Janinčinu mozkovnu, asi nebude obsah článku žádným překvapením. Ano, po několikáté inspiraci u Janinky jsem neodolala pokušení a konečně také vyzkoušela techniku falešného pachtworku, občas také nazývanou artyčok.


Tuto techniku jsem poprvé poznala asi před třemi lety na blogu Ženského klubu. A už tehdy se mi velmi zalíbila. Našla a prostudovala jsem si i návody a nabyté vědomosti uložila kamsi do paměti k pozdějšímu využití. Jenže jak to člověk nemá na pořád očích, tak pozapomene. Krom toho, nikde v okolních prodejnách nemají nezbytný materiál - polystyrenové tvary a ani ve městě jsem na ně nikde nenatrefila. Až minulý týden, když mi došla ozdobná stužka na háčkované kraslice a jako na potvoru nikde nebyla (prý je objednávají jen na Vánoce). A tak jsem musela pro ni až do Prostějova a tam oběhala všechny galanterie, na které jsem si vzpomněla. No a v jedné z nich jsem sice stužku také nedostala, ale měli tam ta polystyrénová vejce. Prostě takové řízení osudu. Neodolala jsem a koupila sáček 20 ks, k tomu pár mašlí, 2 krabičky špendlíků a hned po příjezdu domů se nedočkavě pustila do píchání.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/36-pichana-vejce.html
První vajíčko trvalo hrozně dlouho. Ač technika je jednoduchá, chybělo trošku praxe. Některé špendlíky byly špatně zapíchané a při špendlení druhé řady byly vidět. Musela jsem je přešpendlovat. Také odhad vzdáleností mi dělal trošku problém. Ale po chvíli už to šlo lépe. Pravda, není to dokonalé, nejsou všechny cípy stejnoměrné, ale taková maličkost mi nemohla zabránit, abych je také nedala na obecní výstavku.

Nezbyly! A tak jsem si napíchala další... 


Artyčoková technika je poměrně jednoduchá. Zvládá ji i můj pětiletý syn. Sice to není dokonalé, ale to můj první výtvor taky nebyl. Vlastně i ty současné mají k dokonalosti hodně daleko. Návodů je na internetu několik. Já se učila od Janinky. Ale jelikož mi dělá problém se držet všech možných receptů a návodů, je tam i špetička mého vlastního know-how. Na výrobu jedné kraslice je potřeba polystyrenové vejce, asi 5 m taftových stuh a cca 150- špendlíků.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/308-vejce-a-150-zapichnutych-spendliku.html


Zdroj: http://kerria.pise.cz/36-pichana-vejce.htm

Zdroj: http://kerria.pise.cz/36-pichana-vej

Žádné komentáře:

Okomentovat