Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

pondělí 3. října 2016

Setkání v Rajhradě

Minulý, jarní sraz našeho Ženského klubu, jsem bohužel musela vynechat, ale o to víc jsem se těšila na ten podzimní. Byl v pořadí již 7. Tentokrát se změnilo místo uskutečnění. Místo zapadlých Repech, jsme se sešly v Rajhradě u Brna, kde pro nás Sylva zajistila prostory v domově pro seniory. Výstavka byla spojena s dnem otevřených dveří v domově, takže o hosty nebyla nouze.

Já letos moc aktivní nebyla - to jste ostatně viděli i tady na blogu. Zaměřila jsem se spíše na háčkování pro panenky Barbie. I když vystavovat svoje díla nebylo podmínkou pro účast, říkala jsem si, že by bylo škoda se s touto tvorbou nepochlubit, stejně jako s rozmanitostí Barbie-panenek.


K tradicím našich setkání patří také výměna drobných dárečků. Já letos připravila paličkovaná srdíčka a jablíčka. Bohužel jsem je zapomněla nafotit doma na tmavším podkladě. Ale není všem dnům konec, chci stejné vyrobit dalším kamarádkám, tak výraznější fotky ještě budou.



Dále byly k vidění frivolitky a háčkované hračky od Graži, korálky a náramky od Hely, 3D origami od Sylvy, Jančino háčkování ... a mnoho dalšího, co jsem zapomněla vyfotit.





Pro mě bylo toto setkání vyjímečné i tím, že jsem si na něm domluvila setkání se svojí dlouholetou internetovou kamarádkou. Poprvé jsme se tedy viděly naživo a myslím, že sympatie byly vzájemné. Měli jsme si toho tolik co povídat...


Prošly jsme se spolu po Rajhradě. Nikdy jsem tam nebyla, takže jsem byla ráda, že mi ukázala tamní klášter a některá krásná zákoutí.









Pokud budete mít zájem, více fotek najdete na klubovém blogu.

1 komentář:

  1. Holky, škoda, že je to tak strašně daleko, hnedle bych jela za váma :-). Je fajn, že jsi se setkala s Vendy, je to taková dobrá dušička :-).

    OdpovědětVymazat