Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

čtvrtek 9. července 2020

Lázeňská promenáda ve Skalce

Jako další obrázek do série KRAJinKY z Hané jsem si vybrala Lázně ve Skalce. Mám to tam ráda. Do Skalky jezdíváme skoro každý rok jen tak na výlet. Nebereme žádné procedury, i když ta možnost tu pochopitelně je. Jen se projdeme kolem pramenů, vodu z každého ochutnáme, zahrajeme si minigolf a pak si dáme v restauraci zmrzlinový pohár nebo kousek medovníku (někdy obojí).


I když lázně nejsou nijak věhlasné, přesto je tam krásně. Nejen promenáda, ale celá vesnice je čistá a upravená. Jestli to tam neznáte, tak až budete v Prostějově, zajeďte si těch pár km, stojí to za to!


Podvinek tentokrát není. Ale časem určitě bude. S výsledkem nejsem moc spokojená - ta křivá dlažba se mi nelíbí. Rozodla jsem se, že to někdy předělám. Jenže párat zrovna tento vzor je tak náročné, že bude jednodušší celý obrázek upaličkovat znovu. Ale potřebuji nějaký odstup. Zatím jsem ho zarámovala tak jak je a pověsila na stěnu.

A takto to tam vypadá v reálu.







2 komentáře:

  1. To je nádherná práce, úžasné, jak dovedeš najít inspiraci všude kolem sebe. Moc zdařilé dílo. A že ta podlaha není úplně dokonalá? ani bych si nevšimla, ale jinak to podle mě dělá tvůj výtvor zajímavějším.

    OdpovědětVymazat
  2. Paličkování, to je mistrovské dílo, máš to moc pěkné. Líbí se mi, že fotka ukáže, jak to tam vypadá, ale krajka to, jak si to místo člověk pamatuje.

    OdpovědětVymazat