Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

čtvrtek 27. srpna 2020

Malované kamínky

Mám nového koníčka! Možná se z něj stane i další vášeň, zatím mě rozhodně baví. I když v tom nejsem moc dobrá, od malička jsem ráda kreslila a malovala. Dokonce jsem několik let chodila i do výtvarného kroužku v naději, že se naučím malovat o něco lépe. Tak teď vím, jak se to má dělat, ale pořád to neumím. To mi ovšem nijak nebrání, občas něco nakreslit nebo namalovat. Už si záměrně vybírám jednoduché až dětské motivy, na kterých skutečně není co zkazit. Během dovolené jsem se dozvěděla o FB aktivitě "kamínky" - jedná se o skupinu lidí, bavících se malováním kamínků, které pak někde nechají a doufají, že je někdo najde a bude z nich mít radost. Oni pak mají radost z té cizí radosti - tedy když dotyčný napíše do skupinky, že kamínek našel a co s ním udělal: může si ho nechat, nebo poslat dál na cestu... Občas se ve skupince objeví krásné příběhy... Jako třebas, když novomanželé před radnicí našli kamínek se srdíčkem a nechali si jej na památku.


Ten nápad se mi zalíbil a tak jsem začala také malovat kamínky a trousit je po světě. Vzhledem k tomu, že se také na skupince objevují příspěvky popisující, jak někdo zahlédl kazisvěty, kteří kamínky záměrně ničí (hází do odpadků nebo do řeky apod.), rozhodla jsem se ty své nechávat v místech, kde je větší pravděpodobnost, že je najdou malé děti - tedy převážně na hřištích. U některých jsem měla i to štěstí, že jsem děti viděla kamínek najít a jejich radost mě fakt potěšila. Má to i stinnou stránku, na FB se zatím žádný z mých kamínků neobjevil. Ale věřím, že svůj účel splnily: Někoho potěšily!


Maluju dál kamínky a určitě je tu někdy zase uvidíte. A až nějaký najdete, tak alespoň víte, co s ním. Můžete si ho nechat, nebo ho přemístit. V obou případech to napište na do skupinky na FB, potěšíte tím autora.



10 komentářů:

  1. Jituš, to je dobrá nápad, zase nějaká jiná technika a jak vidím, určitě Ti jde velice dobře...

    OdpovědětVymazat
  2. Také už jsem o malování kamínků slyšela, je to dobrý nápad a Tobě se fakt daří ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Na kamínky jsem kdysi malovala na intru s jednou vychovatelkou, bylo to fajn :) Máte to moc pěkné, líbí se mi ta beruška

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. Nejsem žádný umělec, ale baví mě to.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Renatko bude nás více Berušek,my s kamarádkou máme roušky na zájezd s beruškou. ,,prý hplky blbnou,,ale jsou rádi,že jsme veselá kopa a nic nezkazíme.pa

      Vymazat
  6. Tak to je úplně zase něco nového. Alespoň u nás v ŽK. Výborný nápad, a i to očekávání, kam až kamínky doputují musí být napínavé. Jituš, pokračuj a dej vědět, jestli se s tvými kamínky ještě ty, nebo někdo známý opět setkal.

    OdpovědětVymazat
  7. To je pěkný nápad! Já mám doma plno kamínků - placáčků. Když se pohybuji kolem řeky, vždycky si jich nasbírám sáček. S vnučkami jsme je vloni také pomalovaly pár kamínků. Určitě to zase někdy zkusím.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituš doufám,že jsi to ty co se poznáváme na FB,můžeš mě prozradi.klidně zprávu na FB jaké barvy používáš??? docela bych to chtěla zkusit.Díky Miluška-bloger Miloslava

    OdpovědětVymazat
  9. O tomhle už jsem slyšela, ale zatím jsem nemalovala ani žádný nenašla. Myslím, že je to hezká záliba, co potěší víc lidí.

    OdpovědětVymazat