Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

neděle 29. prosince 2013

Hvězda na špicu

Vánoce jsou již sice za námi, ale já zatím neměla čas se pochlubit se svým nejnovějším výtvorem. Důvodem bylo hlavně to, že jsem jej dokončila těsně, ale úplně těsně před Vánoci, doslova 23. večer.


Stromeček nám už třetím rokem zdobí moje háčkované ozdůbky. Ale zatím mi stále chybělo něco na vrcholek neboli špicu, jak se u nás na Moravě říká. Dlouho jsem brouzdala po netu a hledala inspiraci, ale nic se mi nelíbilo. Až před pár týdny jsem si koupila nový časopis s předlohami na háčkování a byla v něm dečka ve tvaru hvězdy. To bylo přesně to, co jsem potřebovala.




Pustila jsem se tedy rychle do výroby a doufala, že to do Vánoc stihnu. Původně osmicípá hvězda mi dělala neplechu a tak jsem musela návod trošku poupravit a celou hvězdu také zmenšit (ubrala jsem pár řad). Ale výsledné dílo se, myslím, podařilo. Během háčkování mě také napadlo, že by hvězda mohla být "nasazovací" i způsob, jak to udělat. Vyrobila jsem tedy dvě stejné hvězdy. Aby byly mírně vyduté, naškrobila jsem je přes obrácený podšálek. Potom jsem obě hvězdy "sešila" k sobě červenou stužkou, přičemž jeden z cípů jsem provlékala samostatně - nesešitý s druhým dílem. Ten tvoří místo, kde se hvězda navléká na špicu.


Zdroj: http://kerria.pise.cz/56-hvezda-na-spicu.html

Zdroj: http://kerria.pise.cz/56-hvezda-na-spicu.html

Zdroj: http://kerria.pise.cz/56-hvezda-na-spicu.html

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Bohužel jsem tvůj komentář omylem smázla, ještě se v tomhle prostředí tak dobře neorientuju.

      Vymazat