Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

středa 4. prosince 2013

Vánoční falešný pachtwork

Od mého posledního plenění galanterie se věnuji intenzivně píchání. Sice neměli ani stužky ani špendlíky, ale naštěstí jsem měla nějaké zbytky od Velikonoc. Vytáhla jsem je a píchala jsem o stošest než došly špendlíky. Moje nájezdy na všechny mě známé galanterie v okolí dopadly neúspěšně. Jako krátký špendlíky mi všechny prodavačky nabízely standartní velikost a nevěřícně kroutily hlavou, když jsem jim vysvětlovala, že existují kratší.


Mezitím jsem si na netu hledala inspiraci. K tomuto účelu mi nejlépe slouží Flér. Manžel mi nahlížel přes rameno, a když viděl ty ceny, docela se divil, že to někdo koupí. Koupí! Ukázala jsem mu pár prodaných výrobků. To manžela zaujalo a zapojil se do shánění špendlíků. Nebyl moc úspěšný, internetové vyhledávání je pro něj stále ještě tajemství. Nadával, kde jsem ty blbý špendlíky na jaře sehnala, když je nikde nemají.

Sedla jsem na net tedy sama a do vyhledávače zadala "velkoobchod textilní galanterie". Asi na třetí stránce jsem se dostala do virtuálního ráje všech tvořilek ručních prací. Chyběly jen ceny, které jsou k dispozici pouze registrovaným zákazníkům. A registrovat se mohou pouze firmy, někdo to tam u nich kontroluje a manuálně ty registrace schvaluje.
Jenže na nás si nepříjdou. Nepodnikáme, ale firma nám doma dřímá. Pohledala jsem papíry a vyplnila registraci. Po schválení už jsem se mohla kochat nejen zbožím ale i jeho cenami - ve srovnání s obchodem všechno o 40 % levnější. Objednala jsem půl kila špendlíků a pár stužek, které zatím v galanterkách taky nejsou, však ono se to neztratí!
Zdroj: http://kerria.pise.cz/37-uzivi-nas-pichani.html

Za dva dny přišel balíček a já se pustila do dalšího píchání. Tentokrát mě manžel povzbuzuje, někdy mi až leze na nervy tím, že mě do toho píchání tolik nutí. Na rozdíl od něj si až tak moc jistá ziskem nejsem. I když jsem o velikonocích všechna píchaná vajíčka prodala, po nějaké době jsem zjistila, že je koupil starosta a rozdal nějaké veledůležité delegaci. Vůbec tedy nemůžu odhadnout, jak se to bude líbit lidem a jestli za to budou ochotni zaplatit.

Série v tradičních vánočních barvách

Zdroj: http://kerria.pise.cz/37-uzivi-nas-pichani.html

Zdroj: http://kerria.pise.cz/37-uzivi-nas-pichani.html


Podobná série


Samostatné kouličky


Modrobílá série


Po prvních pokusech s puntíkatou stuhou, jsem se do puntíků zbláznila


 Fialovo-žlutá série


A tímto opět došly špendlíky.

Zdroj: http://kerria.pise.cz/37-uzivi-nas-pichani.html

Žádné komentáře:

Okomentovat