Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

pondělí 30. prosince 2013

Háčkované vločky

Svatý Martin stále ještě nepřijel a jak to tak vypadá, ještě nějakou dobu nepřijede. Ale u nás doma je už dávno krásně nasněženo.



Ty bílé jsou háčkované ze Sněhurky, na ty stříbrné jsem použila profi-přízi, které mám doma celou cívku ještě z dob, kdy máma pracovala v pletárně. Z té profi příze se hačkovalo hrozně špatně, některé vločky jsem z ní raději ani nedělala, ale výsledek nakonec stojí za to. Návody po mě, prosím, nechtějte. Je mix z nejrůznějších časopisů i vlastní fantazie. Na některé jsem použila středy, nebo okrajové lemy různých deček.

Všechny jsem je navěšela spolu s dalšími ozdobami na náš stromeček a vypadá to moc krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat