Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

středa 22. ledna 2014

Duhoví motýlci (+ návod)

Dlouho jsem sháněla nějaký návod na motýlky. Tenkrát jsem návod  nenašla, ale spoustu fotografií ano. Zkoušela jsem hačkovat podle těch fotek, ale pořád to nebylo to, co jsem chtěla. Nakonec, po několika nezdařených pokusech, jsem uhačkovala motýlka podle vlastního návrhu. Rozměr je cca 6 x 4 cm, záleží na síle příze.


Pokusila jsem se nakreslit návod. Ale nejsem žádný grafik, takže to vypadá, jak to vypadá. Snad se v tom vyznáte. Začínáme pěti řetízkovými oky spojenými do kruhu. Pokračujeme hlavičkou - 10 řetízkových ok, pikotka, vrátíme se zpět sedmi pevnými oky (tykadlo), uhačkujeme 3 spojené dvakrát nahozené sloupky, pokračujeme druhým tykadlem... Dál už by to mělo být jasné.



Zdroj: http://kerria.pise.cz/43-duhovi-motylci.html

Žádné komentáře:

Okomentovat