Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

pátek 10. ledna 2014

Modrobílá vestička

Tuhle vestičku jsem háčkovala Adámkovi předloni. Zjara a zpodzimu vestičky vždycky hodně užije. Prohrabala jsem taburet, kde schovávám klubíčka a vybrala zbytky modré příze. Zdálo se mi, že by na vestičku mohla vystačit. Vybrala jsem si vzor a pustila se do práce. Když jsem byla asi v polovině, bylo jasné, že modrá příze stačit nebude.


Probrala jsem tedy znovu svá klubíčka a hledala něco vhodného ke zkombinování. Klubíček mám sice požehnaně, ale kromě toho, zda se barvy k sobě hodí, je třeba také najít přízi o stejné síle. Už to vypadalo beznadějně, ale nakonec jsem na dně taburetu objevila dvě klubíčka smetanové příze, jejíž síla se zdála být správná. Teď jen doufat, že množství bude stačit.

Zdroj: http://kerria.pise.cz/53-modrobila-vesta.html

Nakonec to vyšlo. Bylo to o fous. Z té modré nezbylo vůbec nic, ale vestička se myslím povedla. Udělala jsem ji nemoderně dlouhou, aby dobře hřála na záda. Myslím, že Adámkovi slušela. Dnes už ji nosí někdo jiný, stejně jako ostatní věci, z nichž Adámek vyrostl, jsem ji věnovala někomu s menšími dětmi.



Pro zájemce ještě detail vzoru a háčkovací schéma.


roj: http://kerria.pise.cz/53-modrobila-vesta.html

Zdroj: http://kerria.pise.cz/53-modrobila-vesta.html

2 komentáře:

  1. Krátký sloupek, dlouhý sloupek, řetízkové oko. Zdá se to být jednoduché, ale z toho nákresu jsem paf.
    Ale výsledek stojí za to! Krásná vestička a Adámkovi sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, je to jednoduché. Záleží, jestli umíš aspoň trošku háčkovat. Návody jsou lepší dvoubarevné, jsou na nich lépe poznat řady. Na tenhle jsem teď taky chvilku hleděla, než jsem se zorientovala.

    OdpovědětVymazat